رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اکسون، قزوینی‌ها را درهم کوبید | رشته‌هایی که پنبه شد

  • کد خبر: ۵۵۱۹۹
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
اکسون، قزوینی‌ها را درهم کوبید | رشته‌هایی که پنبه شد
تیم بسکتبال اکسون توانست از سد تیم شورا و شهرداری قزوین نیز بگذرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های بسکتبال شورا و شهرداری قزوین و اکسون تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد؛ و در نهایت با نتیجه ۷۲ بر ۶۲ به نفع اکسون به پایان رسید.

کوارتر اول
دانک محکم بهشاد عرب‌زاده را اینطرف صالحی با ۳ امتیاز جبران می‌کند. در ادامه بازی موثر آستین و رنجبر زیر سبد امتیازات خوبی برا قزوین دارد. هرچند ورکیچ هم با لی‌آپی دیدنی اختلاف را کم می‌کند و در ادامه ۳ بی نقص کورین هنری در دل سبد شورا می‌نشیند تا اکسون ۱۰ بر ۹ پیش بیفتد. در ادامه بی‌دقتی بازیکنان در پرتاب‌ها حرف اول را می‌زند تا در کوارتری پر افت و خیز و کم امتیاز اکسون ۱۲ بر ۱۱ به برتری برسد.

کوارتر دوم
امیرحسین رضایی‌فر سبد اول را دشت می‌کند. اکسون در دفاع فوق‌العاد کار می‌کند و کورین هنری با خیال راحت به امتیازگیری می‌پردازد. تلاش‌های آستین و پذیرفته تنها ۶ امتیاز پس از ۷ دقیقه برای شورا دارد تا اسلامی وقت استراحت بخواهد. تاکتیک او جواب می‌دهد و در بازگشت دو پرتاب ۳ امتیازی از فخفوری و حیدری با بازی پست آپ آستین ۸ امتیاز برای قزوین در مقابل دو امتیاز بهشاد برای اکسون دارد تا این بار آبکناری وقت لستراحت بخواهد. اکسون در لحظات پایانی ۴ امتیاز با شوت مرادخانی و دو پرتاب بی‌نقص ورکیچ می‌گیرد و ۳۵ بر ۲۵ برنده به رختکن می‌رود.

کواتر سوم
ورکیچ سبد اول نیمه دوم را زیر حلقه به زیبایی می‌گیرد و حیدری با حرکتی مشابه تلافی می‌کند. کسی روی دست مرادخانی نیست تا او راحت امتیاز بگیرد. ۳ امتیازی ورکیچ نشان می‌دهد او حسابی آماده است. خطای بی مورد طاهرخانی هم ۳ پرتاب به ورکیچ می‌دهد تا او دو بار گلزنی کند و بالاخره اسلامی پس از اوپن شات ۳ امتیازی کاشانی وقت استراحت می‌گیرد. در غیاب مالکوم گرنت کار قزوین واقعا سخت است. دانک رنجبر، خطای اکسونی‌ها پ تکنیکال به اکسون حمله شورا را ۴ امتیازی می‌کند تا اختلاف برای لحظاتی تک رقمی شود، ولی مگر کورین هنری اجازه می‌دهد؟! اکسون با اوپن شات ۳ امتیازی او از ۵۰ عبور می‌کند. لحظاتی بعد براری در برخورد با هنری به شدت مصدوم می‌شود.

کوارتر چهارم
شورا و شهرداری شروع خوبی دارد و با رنجبر اختلاف را تک رقمی می‌کند. در این دیدار پر برخورد بینی پدرام فخفوری هم آسیب می‌بیند. رضا مرادی اولین ۵ خطایی بازی است و دو پرتاب کورین هنری بازهم اختلاف را دو رقمی می‌کند. در ادامه بازی خوب شورا و شهرداری در امتیاز ۵۸ بر ۵۷ اختلاف را به حداقل رساند، اما دلیرزهان بدوقتی توپ را به کورین هنری کادو داد تا با خطای غیر ورزشی خود احسان همه رشته‌های شورا و شهرداری پنبه شود. اکسون در لحظات پایانی امتیازات خوبی با کاشانی و‌کورین گرفت پ در نهایت ۷۲ بر ۶۱ فاتح این دیدار مهم شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->